DESATERO BAZÁLNÍ STIMULACE

  1. Přivítejte se a rozlučte s klientem pokud možno vždy stejnými slovy.
  2. Při oslovení se ho vždy dotkněte na stejném místě.
  3. Hovořte zřetelně, jasně a ne příliš rychle.
  4. Nezvyšujte hlas, mluvte přirozeným tónem.
  5. Dbejte, aby tón vašeho hlasu, vaše mimika a gestikulace odpovídaly významu vašich slov.
  6. Při rozhovoru s klientem používejte takovou formu komunikace, na kterou byl zvyklý.
  7. Nepoužívejte v řeči zdrobněliny.
  8. Nehovořte s více osobami najednou.
  9. Při komunikaci s klientem se pokuste redukovat rušivý zvuk okolního prostředí.
  10. Umožněte klientovi reagovat na vaše slova.

Naposledy změněno: pátek, 20. června 2014, 12.29